vrijdag 22 juli 2011

Wannes

Goedemiddag iedereen! Good afternoon!



Een weekje geleden kreeg ik een email van een erg goede vriendin. Ze is tante geworden en is daar super blij om (zou ik ook zijn!). Ik ken de familie erg goed dus zond ik de hen een zelf gemaakt kaartje.

A week ago I got an email from a very good friend of mine. She became aunt and is very excited about it (I'ld be happy to!). I know the family for years so I send them a homemade card.


Recept:
Cardstock + designpapier: Boekenvoordeel
Letterstickers: Boekenvoordeel
Minibloempje: Elke Verschooten
Pons: Elke Verschooten

Recipe:
Cardstock + designpaper: Boekenvoordeel
Alfabet stickers: boekenvoordeel
Mini flower: Elke Verschooten
Punch: Elke Verschooten

4 opmerkingen:

Crealin zei

Hey Charlotte,

wat een leuk babykaartje, die lettertjes zijn in een heel tof lettertype. Ik zal nog eens in boekenvoordeel moeten gaan snuisteren.

Bedankt voor je bezoekje en leuke reactie!

Groetjes,

Lins

Anneke zei

Heel lief babykaartje Charlotte!!
Groetjes Anneke

Margo zei

Wat een lief kaartje Charlotte !
Groetjes
Margo

Christine zei

Tof gedaan Charlotte!
Liefs
Christine