dinsdag 9 augustus 2011

tilda & edwin

Goedemorgen! Good morning!


Gisteren nog eens met mijn copics gewerkt! Het inkleuren is deze keer goed gelukt vind ik. Het designpapier vond ik zo mooi dat ik er niet veel aan toegevoegd heb.



Yesterday I used my copics again! The colouring went very well. The designpaper is so beautiful so I didn’t add much to it.



Recept:
Cardstock: Boekenvoordeel
Designpapier: Action
Magnolia-afdfrukje: Hoorn Kreatief
Gestanste hart vanuit de candy van Oeneke
Copics (BV0000, BV000, V01, BV20, BV25, V01, E000, E00, E35, E33)
Behangpapierstaaltje
3D-foam


Recipe:
Cardstock: Boekenvoordeel
Designpaper: Action
Magnolia print: Hoorn Kreatief
Heart from candy from Oeneke
Copics (BV0000, BV000, V01, BV20, BV25, V01, E000, E00, E35, E33)
Wallpaper sample
3D-foam

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hey charlotte, oefening baart kunst ! mooi ingekleurd, geslaagde kaart
grtjs, martina
x

CreaLautje zei

hij is erg mooi geworden charlotte!!
Leuke stempel en mooie achtergrond!

corryskaart zei

hoy charlotte
je ziet bij iedere kaart van je dat je groeit:-)) geweldig leuke en mooie kaart!
groetjes van corry

Crealin zei

Hey Charlotte,

toffe kaart heb je weer gemaakt met mooi achtergrondpapier. Het vlinderkaartje voor je oma vind ik ook heel mooi.
Ik kijk heel erg uit naar je LIM-kaart :-)

Groetjes,

Lins

Christine zei

Leuke kaart en het inkleuren lukt aardig hoor!
Liefs
Christine

manuela zei

hoy charlotte

wat een Leuke kaart en het inkleuren lukt aardig hoor!

groetjes manuela

Oeneke zei

Mooi kaartje, hartstikke leuk dat je al gebruik maakt van de stansjes.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Charlotte,
Ik ben een persoontje die zegt wat ze denkt en vraagt ook aan mijn blogvolgers altijd een eerlijke mening. Dat heb ik liever, dan er altijd gezegd wordt mooie kaart enz. Natuurlijk is dat leuk om te lezen, maar opbouwende "kritiek" daar heb je ook wat aan.
Ik vind je kaartje echt leuk. Mooie ingekleurd en mooi dessin papier. Alleen had ik het hart voor het geheel in de kleur roze gemaakt. In ieder geval in de kleur van de roosjes op de jurk.
Dat is mijn persoonlijke mening en hoop dat je het niet erg vindt als ik eerlijk ben.
Wees het ook bij mij.
Groetjes maar weer en alvast een fijn weekend MET zon!!!
Lida