maandag 26 september 2011

tag

Hoi allemaal!
En een extra warme welkom aan mijn nieuwe volger Judith!


Vandaag iets helemaal anders! Ik werd getagd door Mieke.


Bij deze zal ik dus enkele leuke (?) weetjes over mezelf vertellen :-)
° Op dit eigenste ogenblik ben ik 281 maanden oud
° en mijn volgende verjaardag zal plaats vinden over 165 dagen.
° Ik woon 360 dagen samen met mijn vriend
° en zijn 63 maanden samen
° en we zijn elkaar nog steeds niet beu :-)
° Ik hoop in januari afgestudeerd zijn voor mijn D-cursus (= opleiding als leerkracht) in avondonderwijs
° Op dit ogenblik ben ik hierdoor bezig met mijn stage en  heb het razend druk
° want ik werk ook fulltime als laborant.
° Ik doe mijn job echt supergraag en heb supercollega's.
° Soms durf ik mezelf wel eens voorbij rennen
° daardoor plan ik me-time in en vul deze op met knutselen.

Veel liefs,
Charlotte


2 opmerkingen:

Mieke zei

Haha, heb jij dat allemaal zo in dagen zitten uittellen? Geweldig!
Ben je ook echt van plan om dan les te gaan geven? En welke leeftijd graag?
Lesgeven is een mooie job ;)

corryskaart zei

hoi charlotte
leuk om te lezen waar je zoal mee bezig bent,dus je bent echt een bezige bij!
groetjes van corry