woensdag 13 juni 2012

Spanje - Spain


Goedemorgen! Good morning!


Enkele weken geleden waren wij weer uitgenodigd voor een 30-jarige fuif. Het thema was deze keer: Spanje. Ik kreeg van mijn moeder een gele lap stof en kon aan de slag! Ik maakte voor mezelf een haarband: koker binnenstebuiten keren, details rood geborduurd. Ik kleurde mijn lippen felrood. Verder had ik een hele dag rondgelopen met krulspelden om een Spaanse haardos te creƫren maar met mijn steil haar was dat er na een uur of twee weer uit.


Voor mijn vriend maakte ik een heuse gitaar: afbeelding printen en lamineren, stokje ertegen, snaren eraan knopen, aan de achterkant een op maat gemaakt doosje erboven op voor 3D effect, een gele draagband met rode details. Ik knoopte de rest van de stof rond zijn heupen en klaar! Zijn witte hemd mocht die avond een knoopje meer open blijven. J


A few weeks ago we were invited again for a 30th birthday party. The theme this time was: Spain. My mother gave me a piece of yellow cloth and I could get started! For myself I made a hair ribbon and colored my lips in bright red. To get a Spanish hair look, I ran around the house with curlers for a whole day. Too bad I have very straight hair, after 2 hours the curls were gone.


For my boyfriend a made a real guitar: printing image, laminating, glue a stick at the back, tied some strings, at the back a shaped box for 3D effect and a yellow band with red detail. The rest of the cloth I tied around his hip and ready! His white shirt could stay open a little bit more as usual J

Liefs,
Love,
Charlotte

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi charlotte
dit heb je erg leuk bedacht en uitgevoerd en zo werd het volgens mij een heel gezellig feest:-))
groetjes van corry

Sofie zei

Haha zo leuk! En jij bent toch wel heel creatief zeg, wat een prachtige gitaar!! Hopelijk heeft het de avond overleefd, want het zou zonde zijn.

Mieke zei

Dat heb je tof gedaan zeg! Mooie look en die gitaar vind ik echt geweldig!

Yvette zei

Knap gevonden. Je ziet er leuk uit en die gitaar is ook prachtig.
Groetjes,
Yvette

Annerieke zei

Wat leuk zeg, jullie zijn een mooi stel!

gr Annerieke