zaterdag 4 januari 2014

A3 tekenmap - A3 drawing folder


Hoi dames!

Zoals in vele families kopen wij met de feestdagen cadeautjes voor elkaar. We maken briefjes met namen en trekken dan blindelings een naam. Er worden verlanglijstjes opgesteld en op cadeautjesjacht gegaan.
Een nichtje van me vroeg om een leuke A3 map voor haar tekeningen. Naast die rood of groen-met zwarte stippels kaften, is er niet veel op de markt dus ging ik zelf aan de slag. Het was niet makkelijk en ik heb verscheidene keren gevloekt maar het resultaat mag er zijn. Mijn nichtje heeft nu een unieke kaft om mee te pronken.

Fijn weekend,
Charlotte







Hello ladies!

As a lot of families, we get each other presents during the holidays. We make notes with all the names and  take one name each. We make wish lists and go present hunting.
A niece of mine asked for a nice A3 folder, to hold her drawings. Next to those red and green – black dotted folders, there are not a lot of options. So I made a folder myself. I have to admit I’ve cursed a few times but it turned out great. My niece has a unique piece to show to her friends.


Have a nice weekend,
Charlotte


 

6 opmerkingen:

Anita zei

Prachtig gemaakt Charlotte! Het mag dan wat grijze haren hebben gekost maar het resultaat mag er zijn!
groetjes, Anita

Mieke zei

Da's netjes gedaan!
Mooi die strik op de verpakking.

GerJanne zei

Superleuk! Wat zal je nichtje trots zijn op haar unieke exemplaar. Ik heb wat van je gemist maar heb even terug gekeken. Mooie foto op je kerstkaarten!
GerJanne

Sofie zei

Leuk zeg, echt knap gemaakt!

vervlogen dagen zei

Mooi!

Unknown zei

Prachtig, is dat met stof? Super netjes. Ik kwam op je post omdat ik een originele tekenmap zoek. Ik ben met je eens dat die anderen lelijk zijn.