zondag 3 augustus 2014

workshop

Goedemorgen!

Vrijdag ben ik samen met mijn moeder nog eens naar een workshop geweest bij Elke. We maakte een kaart die bijna als schilderijtje kan dienen! Het aquarelleren met de stempelstiften was niet makkelijk en je moet er goed je hoofd bij houden voor de volgorde van de gebruikte kleuren. Het is ook een mooi voorbeeld voor het gebruik van een achtergrondstempel. Ik heb er hier een liggen maar nog nooit gebruikt, daar moet snel verandering in komen J Ik vind ze heel erg mooi geworden.
(Ik kon het natuurlijk niet laten om nog enkele leuke dingen te kopen bij Elke!)

Groetjes,
Charlotte


Good morning!

Friday I went to a workshop at Elke’s with my mother. We made a card that could serve as a painting! So nice! The aquarelle technique is not easy. The card also serves as a nice example for the use of a background stamp. I’ve one lying around somewhere but didn’t use it, that has to change J I think it is a very nice card!
(I couldn't resist to buy some nice stuff to!)

Best,

Charlotte

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Charlotte!
Schitterend hoe je dat gedaan hebt.....jij werkt ook zo netjes!
En wat heb je leuke dingen gekocht....daar zien we vast nog wel wat moois van terug op je blog.

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Mieke zei

Oooh da's mooi geworden, die kaart! Ik zou niet weten hoe ik er aan moest beginnen :-)
Aaahhh en jij hebt die enveloppenmaker! Ik ben stikjaloers ;-) Het malletje van MemoryBox heb ik ook, mooi he! Benieuwd naar je creaties er mee :-)

martina's kaartjes zei

het werd in ieder geval een erg mooi kaartje ! geslaagd hoor, veel plezier met je nieuwe aanwinsten
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Hoi Charlotte,
ik vind je kaart echt prachtig! Het is werkelijk net ene schilderijtje. Leuk, ik ben bij Elke geweest in haar winkel en ik kan zo voor me zien waar jullie gezeten hebben.
Ook je aankopen zijn leuk! Ga je vast en zeker veel plezier aan beleven!
Groetjes,
GerJanne

Crealin zei

Waaw Charlotte, wat een mooie kaart! 't Is echt een schilderijtje geworden. Met de envelop punch board heb je er echt een aanwinst bij. Ik ben er ook echt super tevreden over.

Liefs,

Lins

Sofie zei

Prachtig hoor! Ik ben jaloers op deze mooie kaart en het volgen van de workshop, zou het ook graag eens doen maar vind er de tijd niet voor. Ook je juweeltjes zijn zeer mooi!