maandag 13 juli 2015

love begins in a moment...

Goedemorgen!

Dit mooie koppel zijn mijn ouders. De foto dateert al van 2009 maar straalt voor mij perfect uit hoe ze zijn. Ze waren afgelopen week 30 jaar getrouwd, wat een tijd! Hopelijk mogen Dirk en ik dat ook ooit vieren.

Zo’n huwelijksverjaardag verdient uiteraard een kaart. Mijn laatste kaart met polaroid was geslaagd en heb er een variant van gemaakt. De foto bewerkte ik met clear embossing poeder en maakte er een magneet aan vast (net zoals ik deed bij deze kaart).

De tekst van StampingBella past perfect voor een huwelijksverjaardag.

Liefs,

Charlotte



Good morning!

This nice couple is my parents. The photo is dated 2009 but for me it shows perfectly who they are. They celebrated their 30th wedding anniversary last week, what a long time! Hopefully Dirk and I can celebrate this in the future.

Of course such an occasion needs a card. As in my last card, I used again the polaroid idea. I did some clear embossing and attached a magnet as in this card

The text stamp of  Stampingbella suits perfect for a wedding anniversary.

Love,

Charlotte



5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kaart, leuk detail dat de foto dmv een magneet erop zit. Leuk Charlotte.
Lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi charlotte
als eerste natuurlijk gefeliciteerd met dit koppel en je kaart voor je ouders is erg leuk en lief geworden
groetjes corry

Mieke zei

Wat leuk gedaan weer! Mooie foto :-)

Sarah zei

Mooi gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Oh, deze voor je ouders helemaal gemist! Superleuk dat je dit voor hun gemaakt hebt.
GerJanne